TAK PERLU RISAU ! JOM KETAHUI BAGAIMANA UNTUK MEMATIKAN JERAWAT YANG INGIN TUMBUH !

Image result for aCNE FACE
Jerawat memang masalah kulit yang boleh membuat anda paling sedih dan kecewa. Kemunculan ia  boleh mengganggu penampilan kerana ia membuatkan kita tidak yakin sepanjang hari. Jadi, bagaimana anda dapat mengatasinya?

Sebenarnya, kulit saya bukan sejenis yang keluar jerawat. Tetapi, sebelum haid, terdapat satu hingga tiga jerawat yang muncul di muka. Setiap kali jerawat muncul, saya sentiasa cuba menggunakan pelbagai produk untuk membuat jerawat stop dengan cepat. Tetapi malangnya, tidak banyak produk yang benar-benar boleh berkesan di wajah saya.
Kemudian, saya mendapat peluang untuk mencuba sejenis makanan tambahan, Acne Care : AC PLUS. Jerawat yang menjijikkan kini tidak lagi kelihatan tumbuh di sekitar muka saya. Dan yang saya teruja sekali, jerawat kecil di bahagian badan juga hilang serta merta. Dari segi pembungkusan, AC PLUS dibotolkan dengan 30 biji kapsul setiap botol. Saiz botol ini sesuai untuk saya, kerana saya boleh membawanya ke mana saja tanpa kesukaran. Saya hanya mengambil 2 biji kapsul sehari, iaitu pagi dan malam untuk mendapatkan kesan yang baik dengan cepat. Tapi sekiranya jerawat anda tidak teruk, hanya perlu ambil 1 biji sehari, dan setiap botol akan bertahan selama sebulan.

Bagaimana pula dengan isi kandungan Acne Care PLUS?

Haaa, Acne Care Plus sememangnya makanan tambahan yang khusus bertujuan untuk memerangi jerawat. Sudah tentu, kita dapat melihat bahawa AC Plus ini mempunyai formula yang kuat.

Kandungan utamanya ialah Extrax Delima, serbuk jus epal, pureway C, lactosa & lactoferrin yang terbukti dapat memberikan kesan positif dalam masa seminggu!




Haaa, dari pengalaman peribadi saya, Acne Care Plus adalah sangat berkesan untuk mengurangkan jerawat. Sehari selepas penggunaan kali pertama, jerawat tidak hilang, tetapi keradangan kemerahan sangat berkurangan. Satu perkara yang saya suka, makanan tambahan ini berfungsi dengan "menenangkan" jerawat, bukan dengan menjadikan kulit kering. Oleh itu, tiada cerita mengenai kulit yang menjadi kering kerana ubat jerawat.

Pada kulit saya, Acne Care Plus telah berjaya membantu saya merawaat jerawat yang tumbuh dalam masa tiga hari sahaja, dengan pengambilan dua biji sehari, 1 pagi dan 1 malam. Setakat ini, saya berpuas hati dengan prestasi Acne Care Plus. Saya juga sering mendapat nasihat percuma mengenai penjagaan kulit wajah dari jerawat daripada pihak team Acne Care Plus. Dan saya juga dinasihatkan agar mengambil makanan tambahan ini sehinggan kulit wajah saya pulih sepenuhnya, kerana  Acne Care Plus membantu merawat bahagian akar jerawat.

Bagaimana, anda berminat untuk mencuba? Atau mungkin anda telah menggunakan Acne Care Plus untuk menangani jerawat? Silakan kongsi pengalaman anda !

Untuk Tempahan ACNE CARE PLUS
Website SEJAGAT GLOBAL SDN BHD


Comments

Popular posts from this blog

APA ITU HYALURONIC ACID (HA)

TENTANG: SEJAGAT GLOBAL SDN BHD

YEAR END SALE 2018 ! _SEJAGAT GLOBAL