Ini Adalah Cadangan Produk Kecantikan Dan Pencerah Wajah Semulajadi !

Tuan Puan, anda mesti tahu jenama Elisse ? Yup, produk yang terkenal dengan minuman kesihatan yang mempunyai kandungan bahan semulajadi. Sudah tentu ia dibuat 100 peratus bahan semulajadi supaya anda tidak perlu takut untuk mencubanya. Apa yang anda ingin tahu? Jom baca artikel ini sampai habis ya!
Produk Jus Elisse dilengkapi dengan packaging yang berupa botol yang memudahkan pengguna untuk tuang ke atas sudu. Dan ia selamat kerana ia tidak mudah tumpah. Reka bentuk ini juga menarik perhatian orang ramai untuk membeli.

100% Bahan Semulajadi!


Jus Elisse adalah produk yang menggunakan 100 peratus bahan-bahan semula jadi terbaik dari bumi. Sudah tentu ia tidak akan berbahaya untuk kulit anda. Bahan utama adalah Ekstrak Bunga Sakura yang dipercayai sebagai eksfolian semula jadi untuk menjadikan kulit lebih lembut dan berseri. 

Produk itu menggunakan ekstrak bunga sakura yang dipercayai mengandungi banyak manfaat kecantikan malah kajian membuktikan kebolehan bunga itu dalam membantu merawat, menganjal dan memperbaiki tona warna kulit.

Gabungan ekstrak sakura, vitamin C dan HA dalam jus ini turut membantu melembapkan kulit hingga ke lapisan bahagian paling dalam, membantu mencerahkan kulit wajah, memudarkan bintik hitam dan membuat wajah tampak cerah.

Formula ini juga sesuai untuk kulit sensitif. Ini kerana kandungannya dihasilkan daripada hanya bahan yang terbaik saja dan selamat diminum oleh setiap lapisan masyarakat.

Dengan Menggunakan Jus Elisse, Anda akan secara efektif dan secara mudah mencapai:


Memutih, mencerah dan menggebukan kulit seluruh badan.
Merawat & mengecutkan jerawat serta mengecilkan liang roma
Menjadikan kulit ‘glowing’ secara natural.
Menghilangkan kulit kusam & tidak bermaya.
Melambatkan proses penuaan dan meremajakan kulit
Sekatakan tona kulit tidak sekata.

Cara Pengambilan: 4 Sudu Sebelum Sarapan Pagi dan 4 Sudu Sebelum Makan Malam.


Untuk Tempahan: JUS ELISSE

Comments

Popular posts from this blog

APA ITU HYALURONIC ACID (HA)

TENTANG: SEJAGAT GLOBAL SDN BHD

YEAR END SALE 2018 ! _SEJAGAT GLOBAL